Technik
Świetnie znasz się na technice wojskowej i nie tylko. Zbudowanie broni, pancerza lub prostego układu elektrycznego nie stanowi dla ciebie problemu.
Wymagania: Inteligencja 10.
Złodziej
Z właściwymi narzędziami otworzysz każdy zamek.
Wymagania: Inteligencja 7, Zręczność 10.
Informatyka
Znasz się świetnie na komputerach. Włamanie się do jednego z nich lub stworzenie strony nie stanowi dla ciebie problemu.
Wymagania: Inteligencja 15.
Elektronik
Z zapleczem technicznym możesz stworzyć nawet skomplikowany układ elektroniczny. Potrafisz zrobić od zera prosty komputer, złożyć skomplikowany z gotowych części bądź naprawić go.
Wymagania: Inteligencja 20, Zręczność 15.
Medyk
Skończyłeś medycynę. Potrafisz leczyć swoich przyjaciół.
Wmagania: Inteligencja 15, Zręczność 7.
Pierwsza pomoc
Skończyłeś kurs pierwszej pomocy. Z odp. sprzętem możesz ustabilizować czyjś stan.
Wymagania: Inteligencja 10, Zręczność 12.
Punkty witalne
Po krótkiej walce jesteś w stanie wypatrzeć punkty krytyczne przeciwnika. Za ich pomocą jesteś w stanie kilkoma ciosami obezwładnić przeciwnika.
Wymagania: Inteligencja 15, Zręczność 15.