SebMan Admin
Liczba postów : 47 Join date : 07/05/2009
| Temat: Spis artefaktów Nie Maj 10, 2009 5:39 pm | |
| Nazwa: Korale many Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia w kształcie sznurów korali w formie litery X. Wytwarza pole wzmacniające nakładkę kuloodporną jednak bez jakichkolwiek efektów ubocznych. Rzadko spotykany i wyjątkowo drogi.
Nazwa: Kulebiak Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia w kształcie szarej włochatej kuli. Sprawia, że skóra staje się bardziej odporna na zadrapania. Rzadko spotykany i bardzo drogi.
Nazwa: Sprężyna Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia podobny do Baterii lecz o czarnobrązowej barwie. Artefakt pośrednio chroni przed uderzeniem np. wynikającym z działania anomalii grawitacyjnych.
Nazwa: Bateria Chemiczna Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia w kształcie złocistego kielicha. Chroni przez wpływem wysokiej temperatury. Mając minimum cztery takie artefakty Gracz może zregenerować pancerz i zdrowie stając w anomalii Spalacz lub w ognisku.
Nazwa: Bateria Elektryczna Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia o charakterystycznym siatkowym kształcie. Chroni przed porażeniem elektrycznym. Mając minimum cztery takie artefakty Gracz może zregenerować pancerz i zdrowie stając w anomalii Elektro.
Nazwa: Błona Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia przypominający plamę rozlanego oleju. Wielu naukowców wciąż nie może zrozumieć w jaki sposób coś takiego istnieje w warunkach naturalnych. Artefakt wydziala kwasowe składniki chemiczne. Mając minimum cztery takie artefakty Gracz może zregenerować pancerz i zdrowie stając w anomalii Galareta.
Nazwa: Owak Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia. Jest niewyczerpanym żródłem energii zdolnym zasilić elektryczny samochód.
Nazwa: Branzoletka Działanie: Opis: Artefakt nieznanego pochodzenia. Perpetuum mobile ( łac. wiecznie ruchome), raz wprawione w ruch może pracować w nieskończoność.
| |
|